OSM Piątnica startuje z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa 4 tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy – z lodówki, no bo skąd: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.
Napoje Piątnicy Roślinnej, wprowadzone na rynek na początku 2022 roku, zyskały już rozpoznawalność i uznanie konsumentów. Ich najwyższą jakość, naturalny skład oraz delikatny smak gwarantuje Piątnica – najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce. Do dostępnych dotychczas 2 smaków owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Wszystkie napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.
Zainteresowanie żywnością pochodzenia roślinnego widoczne jest obecnie już nie tylko wśród wegan czy wegetarian, ale także wśród osób, które poszukują różnorodności, podążają za smakiem i naturalnością. Piątnica, jako synonim najwyższej jakości produktów, odpowiada na tę potrzebę, oferując konsumentom trzy smaki napojów roślinnych. Z naszymi produktami oraz komunikacją chcemy dotrzeć do szerokiego grona osób, także do tych, które nie identyfikują się z określonymi dietami, ale są otwarte na nowe doświadczenia smakowe i chętnie sięgają po nowości rynkowe. Mamy ambicję, by stać się ekspertem obu kategorii: zarówno mleka tradycyjnego, jak i napojów roślinnych, dając konsumentom wybór w ramach portfolio Piątnicy – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.
Roślinna po naszemu
Produkty z Piątnicy od lat są uwielbiane przez konsumentów za najwyższą jakość, pyszny smak i prosty, naturalny skład. Piątnica Roślinna ma to wszystko! W nowej kampanii śpiewająco przedstawione zostały zalety napojów roślinnych wraz z zachętą do ich wypróbowania i znalezienia swojego ulubionego sposobu na wykorzystanie napojów na co dzień.
Spróbuj po swojemu
Napoje roślinne z Piątnicy można stosować wszędzie tam, gdzie tradycyjne mleko, mając pewność kulinarnego sukcesu. Używaj ich tak, jak lubisz – do płatków, kawy, owsianki, naleśników, czy gofrów. Z fantazją, z ciekawością, ze smakiem i świeżością. Bez ograniczeń!
Napój owsiany Piątnicy Roślinnej naturalnie pasuje do musli, kawy czy smoothie, ale wyśmienicie smakuje też prosto ze szklanki. Zawarty w napoju owies jest źródłem błonnika oraz wielu ważnych składników odżywczych, jak wapń, magnez czy żelazo. Kryje on jednak w sobie jeszcze coś wyjątkowego – to delikatny smak i aromat. Spróbuj tak, jak lubisz!
W napoju sojowym znajdziemy wszystko, co najlepsze w soi: białko, kremową konsystencję oraz delikatny, harmonijny smak. Bez cukru i zbędnych dodatków. Do czego będzie pasować? Oczywiście do wszystkiego, ale zdecydowanie najlepiej komponuje się z kawą, ponieważ doskonale się pieni, tworząc puszystą piankę na ulubionym latte czy cappuccino.
Dla tych, co gustują w słodkich nutach polecamy nowość – napój ryżowy. Nada on wyjątkowego smaku porannej owsiance, owocowemu koktajlowi, chrupiącym gofrom czy czekoladowym naleśnikom. Doskonały dla dużych i małych smakoszy. A skąd ta delikatna słodycz? Naturalnie z ryżu! Wypróbuj już dziś, po swojemu.
Kampania, która wpada w ucho!
Śpiewająca kampania napojów roślinnych z Piątnicy rusza 9 września. Spoty emitowane będą w TV, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Prowadzone będą kampanie Paid Social, Programmatic i Search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych. Intensywność kampanii pozwoli dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona konsumentów, a wykorzystanie popularnego motywu muzycznego wyróżni spot w bloku reklamowym i przykuje uwagę odbiorców.
Najlepsze, bo z Piątnicy!
Piątnica to najsilniejsza marka nabiałowa na polskim rynku, ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów. Nowe napoje roślinne już zyskały popularność i rozpoznawalność, a silne wsparcie reklamowe jest dodatkową gwarancją zainteresowania konsumentów oraz rotacji produktów na półce. Warto więc już dziś zadbać o obecność Piątnicy Roślinnej w sklepowej lodówce!
inf. prasowa