MARKA BALLANTINE’S W LIMITOWANEJ, CZARNO-BIAŁEJ ODSŁONIE

0

W ramach kontynuacji kampanii “Tak to Robię” 10 maja na sklepowe półki trafiła całkowicie odmieniona butelka Ballantine’s Finest. Za projekt odpowiada rozpoznawalny kalifornijski artysta – Joshua Vides.

Butelka będzie dostępna w limitowanych ilościach, w sklepach na terenie całej Polski od początku maja, aż do wyczerpania zapasów. Jedyne co pozostało bez zmian, to charakterystyczny dla marki kształt i znany wszystkim smak Ballantine’s Finest. Wprowadzeniu nowej edycji opakowania na rynek towarzyszyć będą liczne działania niestandardowe, medialne oraz akcje z influencerami. Jest to element kampanii globalnej, zaadaptowany na rynek Polski. Markę wspiera komunikacyjnie agencja VMLY&R, za działania specjalne i PR-owe odpowiada newonce.media, a za część aktywacyjną agencja Look-up.

Rekomendowana cena butelki to 52,99.

Kampanię wspierającą premierę butelki będzie można śledzić na oficjalnych profilach marki Ballantine’s: Facebook oraz Instagram, a także u partnera medialnego: newonce.media. Więcej informacji na www.taktorobie.net

źródło i fot: newseria.pl

Udostępnij w

Zostaw wiadomość