JNT Group z nowościami!

0

JNT Group wprowadza nową linię produktową Monte Santi Aperitivo, wchodząc tym samym w nowy segment rynku. Oprócz klasycznych wersji Monte Santi Aperitivo Bianco i Monte Santi Aperitivo Rosso, linia zostanie wzbogacona o dwa nowatorskie warianty Chilli i Pink, wyróżniające się w kategorii nie tylko smakiem, ale też nowoczesną, malowaną butelką.

W Polsce kategoria wermuth/aperitivo wróciła do dynamicznego wzrostu. W ubiegłym roku jej sprzedaż zwiększyła się głównie za sprawą wprowadzenia nowych wariantów smakowych. Najwięcej uwagi wciąż przykuwają warianty klasyczne, ale klienci coraz częściej decydują się na poznawanie nowych smaków czy form podania.

Wchodzimy w ten segment rynku od razu z innowacjami. Obecnie wszystkie kategorie alkoholi są napędzane przez ich warianty smakowe. Zainspirowani trendem, obok klasycznych Monte Santi Aperitivo: Bianco i Rosso, proponujemy innowacyjne warianty Chilli i Pink. Aby te produkty odpowiadały na najgorętsze potrzeby rynku, poczyniliśmy duże inwestycje – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. –  Wyróżnią się nie tylko oryginalnym smakiem, ale także nowoczesnym designem opakowania. Będą doskonale widoczne na półce dzięki eleganckim, malowanym butelkom.

Monte Santi Aperitivo sprawdzi się jako wstęp i subtelne otwarcie dla towarzyskich spotkań. Można
je podawać z lodem lub jako element koktajlu, w połączeniu z innymi alkoholami.

Wprowadzeniu nowej linii produktowej towarzyszyć będą szeroka kampania digitalowa, obejmująca m.in. social media oraz działania w blogosferze, a także PR, eventy, konkursy oraz komunikacja
w punktach sprzedaży.

źródło i fot: inf. prasowa

Udostępnij w

Zostaw wiadomość