Spośród wielu orzeźwiających smaków Warki Radler 0,0% każdy znajdzie coś dla siebie… oprócz Maćka Maleńczuka, który powraca w kolejnej kampanii bezalkoholowych radlerów i w typowy dla siebie sposób narzeka na brak alkoholu w produkcie.
Warka Radler 0,0% przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. Podczas tegorocznej odsłony kampanii muzyk powraca z typową dla siebie nonszalancją, informując z przymrużeniem oka o bezalkoholowych radlerach.
W tym sezonie produkty Warki Radler 0,0% dostępne są na rynku w odświeżonych opakowaniach, które jeszcze mocniej podkreślają ich owocowy i naturalny smak. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech smaków dostępnych na stałe w ofercie marki: klasyczna cytryna, grejpfrut z pomarańczą, jabłko z miętą oraz ciemne cytrynowe – pierwszy radler warzony na ciemnym piwie. Dodatkowo, jako nowości sezonowe, do sklepów trafiły także dwa nowe smaki: Rabarbar z Truskawką oraz Ananas z Cytrusami, które będą dostępne do wyprzedania zapasów.
Radlery 0,0% otrzymają wsparcie w kanałach ATL i digital. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.