KFC Wrappers – nowość, która budzi szacunek na mieście!

0

Wraz z nadejściem jesiennych dni rośnie apetyt na coś pysznego i rozgrzewającego. W KFC do Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość – Hot Harissa Wrapper z iście aromatycznym sosem na bazie chilli i czosnku. To doskonała okazja, aby wpaść do restauracji KFC i delektować się gorącą nowością z chrupiącym kurczakiem w sekretnej panierce Colonela Sandersa. Dzięki poręcznemu opakowaniu, KFC Wrappers idealnie nadają się do schrupania w drodze.

KFC Wrappers to doskonała propozycja na jesienny, rozgrzewający posiłek. Zapakowane w poręczne papierowe kartoniki, idealnie nadają się na sycące danie w drodze ze szkoły, czy w trakcie spaceru. Sprawdzą się też doskonale na imprezie w akademiku lub domówce.. Dzięki aż trzem wariantom smakowym każdy znajdzie coś dla siebie.

Duży kawałek soczystego Grandera skropiony sosem z limonki i kremowym majonezem, z zapieczonymi w środku frytkami, serem Cheddar, boczkiem, piklami, prażoną cebulką i wybranym sosem – znanym miłośnikom KFC wcześniej, Kentucky Gold i Smoky BBQ oraz nowym Hot Harissa – to idealny comfort food na jesienną poprawę humoru.

Kentucky Gold to wędzony sos majonezowo-musztardowy, a Smoky BBQ to aromatyczny dymny sos barbecue. Zaś nowy dodatek Hot Harissa, rodem z Afryki Północnej, przygotowany jest na bazie papryczki chilli i czosnku, z kolendrą, kminkiem, kuminem, oliwą, ogórkiem i pomidorami. Zadowoli on nie tylko amatorów orientalnych smaków, ale również fanów nieco ostrzejszych przypraw.

KFC Wrappers są dostępne samodzielnie, w zestawie lub w boxie, we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania dostępne w KFC można także łatwo i bezpiecznie zamówić wcześniej poprzez funkcjonalność w aplikacji – KFC Collect, a następnie odebrać w najwygodniejszej dla siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub – po wybraniu opcji „Parking PickUp” – otrzymać zamówienie prosto do swojego samochodu.

Nową ofertę wspiera spot reklamowy „KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”, w którym postacie reprezentujące różne społeczności i subkultury wyrażają uznanie dla wyboru dania przez głównego bohatera – wrappera z KFC, z którym dumnie przemierza on ulice miasta. Kampania reklamowa realizowana jest jednocześnie na rynku polskim, czeskim i węgierskim i obejmuje działania w telewizji, digitalu oraz social mediach. Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, zaś za produkcję odpowiada Lucky Luciano.

źródło i fot: inf. prasowa

Udostępnij w

Zostaw wiadomość